torstai 8. marraskuuta 2012

Turkulainen asiakaspalvelu

Ei voi kuin ihmetellä ja hämmästellä tuota turkulaisten bisnesnenää. Se on jääkiekon ja Turkuhallin osalta aina yhtä pettämätön: pysyvästi vammautunut ja tukossa!

Turkuhalliin saapuu tuvan täydeltä porukkaa, hallissa on Suomen parhaat faciliteetit ja palvelumahdollisuudet (oikeastaan ihan surkuhupaisan hyvät mahdollisuudet haaskattavaksi muihin halleihin verrattuna), mutta niitä ei hyödynnetä. Okei, TPS:n kotipeleissä hallissa on keskimäärin hiljaisempaa kuin pian sujettavissa salolaisissa vanhainkodeissa ja palvelut riittävät - jonoja ei juurikaan synny. Ongelma tulee heti kun hallissa on yli 7000 henkilöä, kuten tänäkin vuonna on jopa muutamassa TPS:n pelissä ollut. Nämä suurehkot yleisömäärät ovat varsin hyvin ennakkoon tiedossa, mutta siltikään läheskään kaikkia myyntipisteitä ei pidetä auki!? Ihmeellistä haaskaamista! Sama tuttu kaava toistui eilen Venäjä-Suomi pelissä hallin ollessa tupaten täynnä. Myyntipisteitä kiinni huomattava määrä, kilometrien jonot --> monet eivät edes viitsineet jonottaa mitään.. jos jonotit, meni erästä 5-10min hukkaan. Jep, hienoa. En pysty käsittämään tällaista toimintaa ja ajatusmaailmaa. Eikö ole itsestäänselvää että kaikki luukut ovat auki sekä muita extrapisteitä käytössä (tilaa on kiertäville tai muille tilapäisille jutuille).

Onko Turussa kuitenkin mahat niin täynnä hunajaa, että ylimääräinen raha ei kelpaa? Vai ollaanko sitä vaan omaan mahtavuuteensa niin ihastuneita, ettei enää edes jakseta yrittää. Hyi!



Mutta mutta, tulihan sieltä sentään se ansaittu voitto!

P.S / FYI J.Tuuna /SSS
Nummelin on edelleen kuningas omassa duunissaan. Paino sanalla edelleen.. onhan se kieltämättä sääli ettei kuluneen 17 vuoden aikana kukaan suomalainen ole yltänyt samaan. Tai edes lähelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti